Vraag & Antwoord

Hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 365 2348 (keuze 1), of het contactformulier.



Veelgestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto Dolce Gusto Genio S koffiemachine promotie


  • Hoe kom ik in aanmerking voor deze actie?
  • Hoe lang duurt het voordat ik het koffietegoed ontvang?
  • Het lukt niet om de registratie te voltooien / de foto’s te uploaden, wat moet ik doen?
  • Welke gegevens moeten er op de kassabon zichtbaar zijn?
  • Waar vind ik het modelnummer van de machine?
  • Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
  • Ik heb mijn machine in het buitenland gekocht, mag ik mee doen aan de actie?
  • Kan ik met meerdere machines deelnemen?
  • Waar zijn de volledige actievoorwaarden te vinden?
  • Hoe kan het koffietegoed worden ingewisseld?
Deelnemers dienen een NESCAFÉ® Dolce Gusto® Genio S (Basic, Plus, Touch) koffiemachine te kopen bij Bol.com Nederland in de periode van 1 oktober tot en met 31 oktober 2022 om aanspraak te kunnen maken de dozen koffie cadeau (6 dozen).

Deze actie is alleen geldig voor NESCAFÉ® Dolce Gusto® Genio S (Basic, Plus, Touch) koffiemachines die in Nederland zijn gekocht bij Bol.com Nederland (Let op! Alleen indien de aankoop gedaan is via Bol.com direct, aankopen via een Bol.com plaza partner zijn uitgesloten van deelname). Machines aangekocht in een andere winkel zijn uitgesloten van deelname aan deze actie.
We streven er naar de kortingscode direct na goedkeuring van de aanvraag te versturen. Normaal gesproken zou dit niet langer dan een week duren.
Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de foto’s niet te groot zijn (maximaal 5 MB, het uploaden van de foto’s kan enige tijd in beslag nemen).
De volgende gegevens moeten op de kassabon duidelijk zichtbaar zijn: de winkelnaam, vestigingsgegevens machine, het aantal, aankoopbedrag, de datum, tijd van de aankoop (bij een online aankoop is het tijdstip niet nodig) en het bonnummer.
Het modelnummer van de machine vind je bij de streepjescode op de zijkant van de doos.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kan uitsluitend via https://www.dolce-gusto.nl/promotie
Nee, helaas kun je met een machine die in het buitenland gekocht is niet deelnemen aan deze actie.
Nee, helaas kan dat niet. Het is mogelijk om met maximaal 1 machine deel te nemen.
Via deze link kan je alle actievoorwaarden lezen.
Het koffietegoed is een kortingscode voor de webshop Dolce-Gusto.nl en kan gebruikt worden tot en met 31 januari 2023. Het koffietegoed kan gebuikt worden op ons hele assortiment 12, 16, 30 capsules dozen en voordeelverpakking. Niet i.c.m. met andere acties of promoties.

Volg de volgende stappen om de koffievoucher te gebruiken:
  • Selecteer voor minimaal de waarde van de kortingscode de gewenste koffie in de webshop van NESCAFÉ Dolce Gusto (www.dolce-gusto.nl);
  • Voeg deze aan je winkelmandje toe;
  • Vul de verkregen kortingscode in het daarvoor bestemde veld in (Registratie- of promotiecodes inwisselen);
  • De aanbieding/korting wordt automatisch toegevoegd aan je mandje.
Om te kunnen bestellen dien je te beschikken over een account. Rechtsboven in de webshop kun je via het icoon 'Mijn account' inloggen met een bestaand account of een nieuw account aanmaken.

De kortingscode is eenmalig te gebruiken. Deelnemers die minder koffie bestellen dan de waarde van de kortingscode ontvangen geen vergoeding voor het niet opgenomen bedrag. Dit vervalt.