Vragen


  • Hoe kom ik in aanmerking voor deze actie?
    Door een MAGGI Mix (dagschotels, Hollandspannetje, ovenschotel, Markt, Dagje geen vlees, Braadstomen, Mals & kruidig of MAGGI Roerbaknoedels/pasta) te kopen en te gaan naar de Actiewebsite MAGGI.nl/actie om de kassabon te uploaden.
  • Maakt het uit bij welke winkel ik mijn MAGGI Mix heb gekocht om deel te nemen aan deze actie?
    Je kan de MAGGI producten in elke supermarkt kopen.
  • Tot wanneer loopt de actie?
    De actie start vanaf 27 mei t/m 28 juli.
  • Het lukt niet om de registratie te voltooien/ of de kassabon te uploaden, wat moet ik doen?
    Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de foto’s niet te groot zijn (maximaal 5 MB, het uploaden/scannen van de foto kan enige tijd in beslag nemen). Probeer het nog een keer of neem contact met ons op via de Nestlé Consumentenservice.
  • Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kan uitsluitend via https://www.maggi.nl/actie.
  • Wat kan je winnen?
    1x een reischeque t.w.v. 2000 euro, 2x een reischeque t.w.v. 449 en 50 MAGGI koffers.
    U hoeft geen kansspelbelasting te betalen over de prijzen.
  • Hoe vaak mag ik mee doen?
    Per woon en e-mail adres mag er 1x mee gedaan worden.
  • Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?
    Je gegevens worden verwerkt conform de wet Algemene verordening gegevensbescherming. Je hebt het recht tot inzage, aanpassing en verwijdering hiervan. Meer informatie vindt je in onze privacyverklaring..
  • Ik woon in België. Kan ik ook deelnemen aan deze actie?
    Nee alleen inwoners van Nederland kunnen deelnemen aan deze actie.
  • Hoe wordt de winnaar bekend gemaakt?
    De trekking vindt plaats op 5 augustus en via een e-mail wordt u op de hoogte gesteld of u een van de winnaars bent.
  • Wat moet ik doen wanneer ik geen bevestigingsmail heb ontvangen.
    Kijk goed of de bevestigingsmail niet in jouw ongewenste mail terecht is gekomen. Neem anders contact op met de Nestlé Consumentenservice.
  • Overige vragen
    Neem contact op met Nestlé Consumentenservice.