Vragen



  • Tot wanneer kan ik mijn reischeque inwisselen?
    Stel je hebt 1 van de 5 winnende vouchers gewonnen, dan win je een reischeque van € 5.000,- (mits deze voucher uiterlijk 30-06-2020 is aangeboden aan de Nestlé Consumenten Service). Helaas is het in deze tijd natuurlijk niet veilig om te reizen. Gelukkig zijn de reischeques 3 jaar na uitgifte geldig, waarbij de vertrekdatum ook na de 3 jaar mag liggen. Wij raden iedereen aan het reisadvies van het RIVM op te volgen voordat zij de reischeques willen gebruiken.
  • Hoe werkt deze actie?
    Maak kans op 1 van de 5 droomreizen
    Heb je een winnende voucher in jouw reep gevonden? Bewaar deze dan goed en neem contact op met de Nestlé Consumentenservice.

    Maak kans op 1 van de 100 handdoeken of 100 waterflessen
    Koop een KITKAT actieverpakking. Open vervolgens deze reep en voer de actiecode (inclusief jouw gegevens) hieronder in. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail van deelname.

    Je hoort binnen 2 weken of je 1 van de 100 handdoeken of 100 waterflessen hebt gewonnen. De prijs wordt uiterlijk binnen 4 weken nadat de winnaars bericht hebben ontvangen verzonden.
  • Wat zijn deelnemende KITKAT-verpakkingen?
    Deelnemende verpakkingen:

    • KITKAT 2 pack (2 x 41,5g)
    • KITKAT 4 finger 41,5g
    • KITKAT 4 finger multipack (5 x 41,5g)
    • KITKAT mini 250g
    • KITKAT CHUNKY mini 250g
    • KITKAT CHUNKY Melk 40g
    • KITKAT CHUNKY White 40g
  • Tot wanneer loopt de actie?
    De actieperiode loopt van 01-01-2020 tot en met 30-06-2020. Tot deze periode kunnen deelnemers hun voucher inwisselen en hun actiecode online invoeren. Deelname na 30-06-2020 is niet meer mogelijk.
  • Het lukt niet om mijn aanvraag te voltooien, wat moet ik doen?
    Het is belangrijk dat alle velden zijn ingevuld. Probeer het nog een keer of neem contact op met de Nestlé Consumentenservice.
  • Hoe vaak mag ik mijn actiecode inwisselen?
    1 verpakking bevat 1 actiecode. Je kan 1 keer deelnemen per actiecode. Als je meerdere verpakkingen koopt en dus meerdere actiecodes hebt, kan je vaker deelnemen.

    Je kan maximaal 1 droomreis per persoon en adres winnen.
  • Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
    Dit kan helaas niet. Deelname kan alleen via www.mybreak.nl. Wil je hulp of advies? Neem dan contact op met de Nestlé Consumentenservice.
  • Wat moet ik doen wanneer ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
    Kijk voor de zekerheid in je SPAM-box om uit te sluiten dat de mail niet daarin terecht is gekomen. Als je geen mail hebt ontvangen kan je contact opnemen met de Nestlé Consumentenservice.
  • Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?
    Dit kan je doen door contact op te nemen met de Nestlé Consumentenservice.
  • Ik woon in België, kan ik ook deelnemen aan deze actie?
    Ja, je kan deelnemen aan de actie. Wij bezorgen echter de prijzen niet buiten Nederland, dus daar kan dan een alternatief bezorgadres voor worden gekozen.
  • Overige vragen
    Lees de volledige actievoorwaarden of neem contact op met de Nestlé Consumentenservice.