Vraag &
Antwoord


Hier vind je alle antwoorden op veel gestelde vragen over de NESCAFÉ® Dolce Gusto® Najaarsactie.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 365 2348 (keuze 1), of het contactformulier.

Veel gestelde vragen over de NESCAFÉ® Dolce Gusto® Najaarsactie


Je komt in aanmerking voor de kortingsactie als je één van de deelnemende NESCAFÉ® Dolce Gusto® KRUPS machines koopt tussen 01-04-2021 en 31-05-2021 en je aanmeldt vóór 30-06-2021.

We streven er naar de kortingscode direct na goedkeuring van de aanvraag te versturen. Normaal gesproken zou dit niet meer dan een week mogen duren.

Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de fotos niet te groot zijn (maximaal 5 MB, het uploaden van de fotos kan enige tijd in beslag nemen). Probeer het nog een keer of neem contact even contact met ons op via de klantenservice (Dolce.Gusto@nl.nestle.com of 0800 365 2348, keuze 1).

De volgende gegevens moeten op de kassabon duidelijk zichtbaar zijn:

  • Winkelnaam
  • Vestigingsgegevens
  • Machine + aantal
  • Aankoopbedrag
  • Datum + tijd van aankoop (bij een online aankoop is het tijdstip niet nodig)
  • Bonnummer

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kan uitsluitend via https://www.dolce-gusto.nl/promotie

Nee, helaas kun je met een machine die in het buitenland gekocht is niet deelnemen aan deze actie.

Nee, dit is niet mogelijk. Je kan met maximaal 1 machine per persoon deel nemen.

Je gegevens worden verwerkt conform de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming. Je hebt het recht tot inzage, aanpassing en verwijdering hiervan. Indien je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact met ons op. Lees hiervoor ook onze Privacyverklaring.

Kijk goed of de bevestigingsmail niet in jouw ongewenste mail terecht is gekomen. Neem anders contact op met de Nestlé Consumentenservice.

Neem contact op met Nestlé Consumentenservice.


  • NESTLE