Vraag & Antwoord

Hier vind je alle antwoorden op veel gestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto Voorjaarsactie.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 0800 365 2348 (keuze 1), of het contactformulier.



Veel gestelde vragen over de NESCAFÉ Dolce Gusto Voorjaarsactie


  • Hoe kom ik in aanmerking voor deze actie?
  • Hoe lang duurt het voordat ik het koffietegoed ontvang?
  • Het lukt niet om de registratie te voltooien / de foto’s te uploaden, wat moet ik doen?
  • Welke gegevens moeten er op de kassabon zichtbaar zijn?
  • Kan ik ook per post deelnemen aan deze actie?
  • Ik heb mijn machine in het buitenland gekocht, mag ik mee doen aan de actie?
  • Kan ik met meerdere machines deelnemen?
Je komt in aanmerking voor de kortingsactie als je één van de deelnemende NESCAFÉ Dolce Gusto KRUPS machines koopt tussen 19-11-2018 en 20-01-2019 en je aanmeldt vóór 24-02-2019
We streven er naar de kortingscode direct na goedkeuring van de aanvraag te versturen. Normaal gesproken zou dit niet meer dan een week mogen duren.
Het is belangrijk dat alle velden ingevuld zijn en de foto’s niet te groot zijn (maximaal 5 MB, het uploaden van de foto’s kan enige tijd in beslag nemen). Probeer het nog een keer of neem contact even contact met ons op via de klantenservice (Dolce.Gusto@nl.nestle.com of 0800 365 2348, keuze 1).
De volgende gegevens moeten op de kassabon duidelijk zichtbaar zijn.
1. Winkelnaam
2. Vestigingsgegevens
3. Machine + aantal
4. Aankoopbedrag
5. Datum + tijd van aankoop (bij een online aankoop is het tijdstip niet nodig)
6. Bonnummer
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Aanvragen kan uitsluitend via https://www.dolce-gusto.nl/promotie
Nee, helaas kun je met een machine die in het buitenland gekocht is niet deelnemen aan deze actie.
Nee, dit is niet mogelijk. Je kan met maximaal 1 machine per persoon deel nemen.